keskiviikko 28. syyskuuta 2011

PROV! :o

Hej!

Jepp, nu börjar då provveckan, lite nervös nog faktiskt hur det ska gå då jag inte alls vet vilken nivå jag ligger på nu... Fick t.ex. idag höra att en ässäfråga i biologi ska vara typ 1-3 sidor för att man ska få bra poäng för den! Känns att jag inte ens kan så många sidor fakta allt som allt från hela boken ju :o
Börjar med engelskaprov imorgon, det borde väl ändå gå helt okej och egentligen är det inte nån panik fast det inte skulle göra det, borde ändå få helt bra vitsord i kursen. :)


Lauras foto :) Har tagit det från fb nån gång.. :P
Jag är dendär dit till höger med vit blus som står. Jätte gulligt, så gjorde jag allti då jag var koncentrerad...
Tänk att det förr har varit såhär chilligt i skolan... 1B :P


Godnatt, nu och sova faktiskt! :) Bestämde att jag ska 11 och sova idag så att jag hinner sova 8 timmar :P

// Hedda

1 kommentti:

  1. min bild :)) tuitui du va söt nä du allti sku stå vi pulpeten (Y)

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3