keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Välkommen hem...

Pappa och en annan gubbe sitter vid köksbordet. Det första jag får höra då jag kommer in genom dörren är att renoveringen av nedre våningen kommer att ta lite längre än vi trodde. "Bara taket blir kvar, allt annat ska rivas". Hmm, det var ju väl ett skämt men i varje fall, ffuuu tar ännu längre nu före jag får mitt vanliga rum tillbaka, vilket troligen kommer att vara länge. :( Vill ha det tillbaka NU! Vet inte alls hur lång tid vi talar om nu, men alltså flera månader nog i varje fall så verkar ju då som att jag åtminstone inte får det till sommaren...

Så här ser det ut där för tillfället..



Positivt inlägg, ursäkta mej.. Men ja, jag ska inte gnälla, har ju i varje fall något slags rum för mej själv men hade bara väntat så mycket på att få flytta in, inreda och vara där nere med mej själv och kompisar och allt.. :/
Hmm, ha en bra dag ni, nu ska jag på sång och dans! :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3