lauantai 10. maaliskuuta 2012

7 random saker om mej...

Jaa-a, jag fick också den här nu, av Linn. :) Svårt att hitta på något som nu kan vara intressant men ska försöka mitt bästa. Troligtvis nog sådant som redan tidigare har kommit fram här i bloggen..

     1. Jag är jäkligt pedantisk med mycket. Det syns kanske inte så tydligt, men innerst inne kan jag bli superirriterad på onödiga småsaker. Typ kan jag inte bara klotta över om jag har skrivit fel med bläckpenna utan måste dra med en såndärn överstreckningsgrej. Lite liknande grej att jag har ibland kanske för höga mål, med vitsord och sånt..
     2. Hatar att jag inte mer är lika sportig som förr. Det kretsar massor i mitt huvve, förr var jag ju liksom på riktigt bra på att dansa, det var naturligare att springa osv. Borde ta tag i det ordentligt nu för att kunna vara nöjd med mig själv.
     3. Blir irriterad på människor som talar så att man inte hör. Sedan känner jag mej elak för att de kanske är blyga, osäkra eller inte kan göra så mycket åt det. Samma sak med dålig hållning, om människan allmänt ser osäker ut. Får alltid dåligt samvete för det här.
     4. Vissa i skolan kallar mej för muminmamman eftersom jag alltid har så mycket saker i min väska, både nödvändiga och onödiga.
     5. Stressar över allt jag borde göra och planerar därför massor. Om sedan någon plan inte "går i uppfyllelse" blir jag stressad, som ett exempel om jag bara ska vara hemma en fredag eller lördag kväll. Intalar mej själv att det är skönt och att det är helt bra, men trivs egentligen inte alls med det.
     6. Räknar min "budget" supernoga, skriver upp allt jag köper, vad det har kostat och när. Samma sak med alla pengar jag får. :D Hahhah
     7. Tänker själv att jag är en positiv person, men jaa, titta nu på de här punkterna, kanske jag inte är det :o Borde försöka se mer positivt på saker! Onödigt med negativitet, gör inget bättre..

Tumblr_m0n4s3pvle1rpzy37o1_500_large


Ger "blogawarden" vidare till Lisa och Cassandra :))

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3