lauantai 31. maaliskuuta 2012

Film: The Pianist

Hej! :)

Tittade igår kväll filmen The Pianist med Myyri och Antonia. Faktiskt jätte bra film, rekommenderar! Lånade den av hissaläraren såhär inför provet, vet inte om den hjälper till det men den var bra i alla fall.




Sedan så kan jag stolt säga att jag redan har varit på morgonspinning idag. Det var M eller A som kom med idén igår så vi bestämde att vi far. Första gången i mitt liv jag testar spinning över huvudtaget... Det var roligt och superskönt, men irriterande då inte min balans höll för att stå röra på armarna :D Borde nog ta och göra det här oftare, och höften blev inte ens sjuk!! Kanske det skulle vara att köpa ett 10x kort eller något, får se :)

Nu läsa på hissaprov, helt intressant men tar bara så mycket tid att lära sig det... Kanske Myyri kommer hit och läser med mig, får se. 

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3