lauantai 3. maaliskuuta 2012

Fredag!

Hej! :)

Hmm, ska skriva dagen i punkter den här gången bara för omväxlings skull :)

- Skola 8-14
- På kaffe med Myyri och Antonia till Axo. Man fick kaffe och kaka gratis där. :P
- Bibban med M och A, de skulle låna böcker till skolarbeten
- Pratade med A en stund
- 2 och en halv timme dans (super roligt då vi övar till FM i juni, mega konditionsträning!! :D )
- Hem och äta och duscha
- Ut och gå med Antonia i en och en halv timme (!)
- Till Myyri och äta tårta (igen :D), läsa lite tidningar, prata och titta på How I met your mother
- Hem, nu och sova :)

Ganska skön dag och fan vad jag har rört på mig mycket! Inte riktigt van vid såna mängder :D Och en sak till, ska försöka ta och skärpa mig med att fota mer, jag har alltid kameran med men orkar aldrig fota! Om nån är med mig nån gång och orkar fota så är det bara att säga till, hehe :D

Godnatt! :)

// Hedda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3