maanantai 12. maaliskuuta 2012

Bra start på veckan!

Hej! :D

Efter att jag hade varit i duschen efter min egna springlänk stod mitt i allt Antonia och Myyri utanför vår dörr och sa att jag ska komma med ut och gå, nu. :D Vi hade pratat att fara på kvällen men blev då att fara genast efter istället. Vi gick raskt i kanske en timme så man kan nog räkna det också som någon slags träning. Nöjd! :P 

Det enda som jag sen inte riktigt gjorde som planerat var läxor, skulle nörda typ hela kvällen. Öva ryska och svara på en massa hissafrågor som jag har lämnat ogjorda nu några veckor.. Hmm, ska fortsätta en stund ännu nu snart och göra något tills imorgon, sedan och sova. Sjukt trött fast jag sov ganska ordentligt förra natten.

Huu vilket tråkigt inlägg, men mina tankar har idag kretsat typ kring skola och träning så det får nu bara vara vad det är.. :D

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3