maanantai 18. kesäkuuta 2012

Nollauspäivä

Blev nu inte att sätta några bilder hit idag ännu i varje fall. Tittade igenom mina foton, som alla var helt superdåliga. Kanske jag tar några av Emmas bilder, de var i varje fall lite bättre. :)

Idag har jag bara slappat och varit ute en stund här på kvällen med folk. Skönt med en "tom" dag, imorgon ska jag börja jobba!

En bild av Emma där alla Pargasborna är med :) Tack för ett super sällskap!

Vi får nu se om det blir en till trip till Sverige nästa vecka med Antonia. Mumford & Sons ställde ju in sin spelning i Hultsfred, så nu erbjuds vi istället med samma biljett en dags fritt inträde till Peace & Love där de spelar på torsdag. Hmm, beror nästan mest på om jag får jobbet fixat och så är det ju alltid resepriserna som kan ta emot lite. Hoppas! Där råkar spela i alla fall Veronica Maggio, Regina Spector och Laleh på samma dag. NAJS! <3

Godnatt!

// Hedda

1 kommentti:

  1. ja tycker nog dendär filmen va bra :O :) fast den va roddi.. O joo tacktack ("kärleks inlägge") XD o joo de e ja som ha laga själv den där headern.. :P

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3