torstai 28. kesäkuuta 2012

Ålderskris!?

Hahaa okej nu får ni skratta, skrattar själv också åt mej själv... Men varför börjar jag fundera på att tiden går allt för snabbt och att jag snart kommer att märka att jag är typ 30 år, eller liksom att man så snabbt blir äldre. Tycker att jag helt just tänkte att året då man är 17 kanske skulle kunna vara det roligaste och bästa året i ens liv. Jag fyller ju fan 17 om under en vecka! Vad ska jag sen ha för förväntningar för mitt liv då?

Känns som om jag inte har hunnit med något ännu, fast ja, det har väl flera sidor också. Ähh, ska sluta flumma nu men måste bara skriva lite :P

Jag 11 år, om jag räknade rätt. :D

Om lika länge till som det är mellan nu och det här fotot, är jag redan 21.. Herregud.

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3