tiistai 19. kesäkuuta 2012

Denna dag...

... har bestått nästan helt av jobb, och så kommer också mitt lov att fortsätta ganska långt. Började alltså jobba på Martha i Nagu, med att städa. Arbetsmiljön är supertrevlig, det enda negativa kan vara att jobbet kanske är lite enformigt i längden. Jag har 7 timmars arbetsdagar, vilket jag tycker är ganska passligt. Vi har ordentliga pauser emellan också och sånt så det är bra.

Då jag kom hem 5-tiden var jag ännu och hälsade på Cassandra i sin lille "koju" på jobbet och Andre var också där. Helt skönt att sitta där och äta mansikka :P

Denna härliga pigghet och fräschet kunde man se för två dagar sedan i terminalen....

Nu så ska jag faktiskt försöka fara och sova, liksom nu. Har varit dödstrött hela dagen, det sitter nog i från Hultsfred ännu tror jag... Godnatt!

// Hedda

P.s. Får imorgon veta om jag får ledigt de två dagar jag behöver för att kunna åka till P&L nästa vecka och titta på Mumford och alla de andra bra bandena som spelar på torsdag.. NERVÖS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3