torstai 28. kesäkuuta 2012

Jag vill vara ledig ledig ledig...

Ja, idag har jag i varje fall varit ledig då. Och är det imorgon också, och kanske lördagen. Åtminstone förmiddagen. Det är verkligen en av de positiva sidorna med att jobba, man uppskattar lediga dagar miljoner gånger mer än om man hela tiden bara kan chilla!

Sov till kl 1 idag, 13 timmar, vilket verkligen behövdes. Chillade lite hemma och for efter en stund till Myyri dit Antonia också kom. På kvällen for jag ännu med Aino till Björkhagen och tittade på B-flickornas fotismatch. Grattis till er för vinsten också! :) Efter matchen blev jag ännu och talade där med några, fast hur roligt att tala lite med såna som man nu igen inte har sett och talat med på länge. Speciellt nu t.ex. Emmy som vi fast hur länge har talat med att vi borde göra något, men båda har något problem så att det aldrig blir av. -.-

Nåja, bra och avkopplande dag. Imorgon ska jag till Åbo, åtminstone på kvällen då jag ska träffa Jennie och Martina. Woohou! :)


Söt tjej :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3