maanantai 7. toukokuuta 2012

"Kvällsbloggning"

Hej på er! :)

Sitter ännu hos Jennie, vi fick just hälsokunskapsföredraget om ADHD färdigt. Började inte sådär jätte bra då båda satt vid sina egna datorer och skickade till varandra på facebook (lånade det där från Jennies blogg :D), men då vi kom igång gick det ju bra. Med en liten glasspaus förstås ;)

Var tidigare till Arezzo och delade på en enorm rullakebab också. Vadå fettning?
Jag har ju nån grej här nu, som ni kanske har märkt, att jag typ är beroende av att blogga varje dag fast jag egentligen inte alltid har alls något vettigt att säga. Håller min aktiva medföljare Antonia nöjd då också. Därför tänkte jag skriva nu istället för senare hemma så jag slipper och sova i tid. Det står faktiskt som "inspiration" i min kalender att jag ska sova mycket den här veckan så..



// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3