perjantai 4. toukokuuta 2012

Fredag!

Hej!

Kom rakt till Pargas efter skolan och träffade Antonia och Myyri. Vi for till Café Hallonblad på kaffe och glass. Supergod glass där, om någon råkar fara dit så är det en i en liten burk som är tillverkad på någon mindre gård och vad det nu allt var. :D

Hann sitta där i kanske en timme och sedan skulle jag på dans. Min röst är ännu också nästan helt borta (ganska roligt egentligen för den hoppar så mycket emellanåt), så jag satt bara och tittade på.

Söta vänner, dålig kvalitet. :D

Nu kom jag bara hem och orkar nog inte fara nånstans mera. Ska bara chilla hemma, kanske titta en stund på ishockey och försöka fara någorlunda tidigt och sova så jag "sover mej frisk" om det nu ens är lite möjligt. Ha en bra fredagskväll! :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3