keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Känner mig fri, jag känner mig fri

Idag äntligen alla prov över! Tyska var det sista och nu får vi bara hoppas på bra vitsord. Känns som om typ alla proven har gått superbra så hoppas jag inte hamnar bli missnöjd då vi får ut dem. :)

For idag efter med provet till butiken med Annica, Jennie och Martina. Vi köpte glass, såser, jordgubbar, kladdkaka och choklad och for till Jennie och fixade portioner. :P Lite senare ännu FM-träning, hullut hur svettig man kan bli då luften i salen är dålig och det är supervarmt! Nu ska jag bara titta på film tror jag, fast det är ganska fint väder ute, men ändå ganska kallt så..


Focusing... 

 Jennies och Annicas portioner såg ungefär ut såhär...

...medan Martinas och min såg ut såhär.

Ni kanske tycker att den första ser godare ut (det tycker jag också), men egentligen är det alltid bäst med choklad i alla former, så mycket som möjligt :D

Tack för idag! <3

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3