tiistai 1. toukokuuta 2012

Första maj!

Hejps! :)

Kom hem från Åbo för någon timme sedan. Var alltså där övernatt igen  med Antonias hos hennes pappa. Blev nästan att sen också komma till Pargas och sova igår men jag fick inte feida Antonia... ;D

Kvällen var väl lyckad, eller ja nå vet inte om jag ska vara glad eller irriterad nu men det är vad det är. Var ju roligt i alla fal. :) Talade också ganska mycket "serious" med några, alltid lika roligt!


Har några foton, alla tagna vid samma tillfälle, efter det glömdes kameran lite bort men, roligt att ha något i alla fall. :) Idag har jag inte gjort något, datade länge hos Antonias pappa medan hon var till sjukhuset och besökte sin lillebror som föddes inatt, grattis! Sedan kom vi till Pargas och nu har jag ungefär bara talat med mamma och så. Ska väl ännu ut med Myyri en stund idag tror jag och så borde man öva på morgondagens matteförhör. Underbart att sätta förhöret just efter en ledig dag så man "hinner öva ordentligt", tack som fan...


Här bara ett foto nu, måste gå igenom dem så lägger jag upp mer senare.

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3