maanantai 2. heinäkuuta 2012

Livet ler. :)

Hahah, kom inte på nån bättre rubrik, men är i varje fall på något sätt jätteglad nu. Stressig dag på jobbet med massor att göra, men blev efteråt i Nagu med Annica och chillade där med henne och några nagubarn i någon timme. Megaskönt, svårt att förklara, men det känns genast inte alls lika besvärligt att åka till Nagu varje dag på jobb om man ens nån gång gör något annat där en stund. :)

Nu har jag varit hemma, chillat och köpt biljett till Ruissi-fredagen!! Taggad! Planerade också att vi ska fara till Myyris stuga och chilla på min födelsedag med henne och Antonia, blir säkert skönt och roligt det också!

Tidii, nu ska jag fara och sova så att jag förhoppningsvis är lika pigg och glad imorgon som jag har varit idag!

Bilden på mej, tagen för ett år och en dag sedan :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3