tiistai 3. heinäkuuta 2012

Ledig dag?

Lika glad och positiv ännu också som igår, megaskönt! :D

Var på jobb idag, men vi fick sluta redan halv 2 så att vi hann med en tidigare buss. Lite mindre pengar - ja, men det var nog jätte kiva att hinna vara lite mer ledig idag då det var så varmt och fint! Nu känns det som om jag inte ens har varit på jobb, for rakt efter jobbet till Myyri och vi for också via Tre Små Rum där vi tittade lite på tapeter. Mitt rum håller ju just nu på att totalrenoveras så jag ska välja allt nytt dit nu inom några månader. Vi for ännu till Lisas mansikkapuoti och hälsade på och blev också där ganska länge. Köpte en liter jordgubbar och åt upp hela genast, igen. :D Supergott och somrigt!



Hemma efteråt har jag suttit och läst Millenium-triologins första del. Älskar att man hinner och orkar läsa normala böcker på sommaren då man inte har 50 miljoner sidor skolmaterial man borde hinna med (utom ryska jag borde "repetera" nu då, men det borde jag väl hinna med senare). Sitter fastklistrad i boken varje ledig minut känns det som, och den är snart slut. Måste nog ta mej till Åbo för att köpa nästa del snart. Kan faktiskt inte vänta att fortsätta läsa (konstig känsla dethär..!) Hahhah låter lite nördigt, just roligt med böcker! :)

Ha ett bra slut på kvällen ni också, jag tror att jag bara ska chilla hemma igen. Konstigt, jag tänker inte ens på att jag fyller år imorgon. Kommer typ att vara helt confused när (eller om :D) någon säger grattis imorgon och inte fatta att det är till mej.. :P Firandet kommer att bestå av att vara på en stuga med två personer utan el. Nejnej, menar inte alls negativt nu, påriktigt. Ser faktiskt mycket fram emot det!

// Hedda

3 kommenttia:

  1. Mega gulli bild på Myyri å Ponde, men hennes arm.... hahaha ...... :D hah oigulle.

    VastaaPoista
  2. de va från Milla alltså..FYI :D

    VastaaPoista
  3. Hei hui va du e elak, sluta :D De e nog bara vinkeln (som tur :P)

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3