sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Stage 2012

Hejhej :)

Ska fara och sova nu så jag orkar stiga upp imorgon för ännu en till dag i piuggen på dansföreställningar. Har varit där ungefär hela dagen idag, eller var hemma och hann sitta ute i det sköna vädret en stund imellan men annars. Har själv också tagit några foton, men bara lite, eftersom det var bara en del av föreställningen jag kunde titta på då jag annars själv är med.. Plus att det var supersvårt att fota och Ronja märkte att det blev bäst svartvitt så alla är svarvita. Här i alla fall en jag lånade av Ronja med en av våra grupper. Ska nog senare lägga upp åtminstone några av mina egna bilder. :)

En av mina grupper: Aino, Vilma, jag, Cassandra, Viivi, Vilma, Frida och Sanni + Ronja bakom kameran i publiken <3

Godnatt!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3