maanantai 14. toukokuuta 2012

iPod ?

Stora problem här, går runt och frågar alla men har inte riktigt nån tydlig åsikt och få har det.. Min MP3-spelare är helt sönder, så väljer nu nästan mellan en iPod Nano och Classic (om jag inte nu mitt i allt hittar flera bra alternativ). Kom inte och säg att jag ska skaffa en iPhone istället för jag klarar mig fint med min gamla Nokia ;D

Men alltså Nanon skulle ju vara mycket mer praktiskt på t.ex. länk och att ha med, men Classic har en massa mer minne och är superfin.. :D

iPod Nano 8 GB

iPod Classic 160GB

Nån kommentar ens? :D

// Hedda

3 kommenttia:

  1. ja lyssnar på "drick den" HELA F*CKING TIDEN! kan int sluta :D

    VastaaPoista
  2. n´å f ja orka int läsa dehär före de kom ti bloglovin :D

    VastaaPoista
  3. Ja tycker du ska köpa nano :) classic börjar vara lite last days :p men du gör som du vill :)

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3