sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Veckoslutet i korthet

Hej!

Lite dåligt med uppdateringen här, men orkar inte stressa över det utan skriver lite då och då då jag orkar, oftast brukar ju inspirationen ändå vara ganska högt så.. :) Ja, på fredagen tittade vi ju med hela skolan på "film" som var en filmad teater där en gubbe förklarade om sin tid i ett förintelseläger. Hemskt nog, men man somnade påriktigt under tiden, Mattan lade sig t.o.m. ner på golvet och sov.....

Kan ni gilla kvaliteten med min lilla kamera då man inte ids använda blixt..? :D


Sen så var det alltså kaffe med Aku, dans och Antonia hos mej på fredag kväll.

På lördagen sov jag länge och gjorde inget på dagen utom försökte läsa på prov som resulterade i att jag började lacka naglarna istället. Blev jätte underligt då jag testade fransk manikyr med rött, jag tycker det ser lite äckligt ut nästan :o


Sen på kvällen blev det random att fara till Åbo med Aku och Antonia. Trevligt med lite omväxling och spontant att göra nånting! :) Efter ganska länge där kom vi till Pargas med Antonia, via showfesten som då tog slut och sen for jag och Jockusen till mej. <3

Idag: Vi sov länge, sen inget annat än bara tröga vid datorn och dans på kvällen. Alltid lika känslosamt där, vet inte vad det är, säkert kombinationen av gruppen, Sannis koreografier, hur alla är där och hur hon drar timmen :)

Nu ska jag försöka dra mej och sova ganska snabbt så att man får en pigg start på veckan, provveckan börjar på tisdag.. :/ Jobbigt men också skönt att sen få en lite ny start i skolan med helt nya kurser.

Hui, det här blev jätte flummigt nu men kanske ni överlever om ni orkade läsa, annars kan jag bara tänka det som nån sorts dagbok för mej själv.. Godnatt!

// Hedda

1 kommentti:

  1. orkka va mindreader ;) nää men vi lyssnar allti på samma låtar som typ då, video games :O

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3